Tot over m’n oren

Posted on donderdag. 31 mei 2012

5


Gisteren schreef ik een ficlet van minder dan duizend woorden. Binnen een dag had ik vijftien reviews.

Ik zit er diep in. Tot over mijn oren. Ik heb mijn community gevonden. Het is een heel vreemd gevoel om gewaardeerd te worden door mensen die je nog nooit hebt gezien. Dat mensen mij om advies vragen, zich tot mij wenden met hun vragen en dan ook nog echt luisteren (lezen). Ik ga niet liegen: het voelt geweldig. intussen ga ik september naar Londen om mensen van/uit mijn community te ontmoeten – lichtelijk eng wel. Want mensen zijn eng… zeker als je allemaal uit Philidelphia, Berlijn, ergens in Polen en nog andere plaatsen weg komt: je kunt niet zo maar naar huis met een ughe ughe. Maar goed.

Het schrijven van een fic gaat veel makkelijker dan een blog entry. Ik heb niet zo veel te vertellen: alles gaat lekker, mijn man is tof, mijn kind groeit en bloeit, het gaat goed met mezelf. Mijn omaatje heeft een gezondheidsdingetje, maar dat komt wel weer in orde – dat is het meest spannende dat er op mijn pad kwam de afgelopen maand.

Dus duik ik in mijn fanfics, in de RP, in de RPA en probeer ik contact te onderhouden met mijn vrienden. Dat niet via twitter doen valt me zwaarder dan ik dacht, maar ik heb leuk gebruncht met @Niki_1, heb impromptu gegeten met @LogPoes en @Schildpad, ik maak Halloween-plannen met @spider_lashes. Ik hervind mijn weg naar sms en e-mail en ondertussen schrijf ik en schrijf ik. One-shots en multi-chapters. Mijn eigen RP met laurajeanthepotatoqueen.

Ik zit in de peanut gallery voor de Downton Hotel RP en moedig iedereen aan. Op dit moment zit ik middenin mijn allereerste internet fittie en ik vind het geweldig hoe volwassen mensen weer helemaal vijftien worden door een verkeerd geplaatste opmerking (ter verklaring: whoa – niet normaal wat die gast heeft gezegd, ik zou ook ‘upset’ zijn).

Mijn fics zijn op zich te vinden, maar ik weet niet of ik dit wil delen met mensen buiten de community – evangeliseren is niet echt wat ik doe – ze zijn specifiek DA Chelsie (met Banna en Edan), sommige zijn niet eens zo heel erg slecht. Enfin. Mocht je mega geinteresseerd zijn, laat het me maar weten in de comment box.

Dat ik hier niet zo veel meer ben, komt dus omdat al mijn tijd opgeslorpt wordt door Tumblr, fanfiction.net en TW. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.

Maar ik vind jullie nog wel heeeeeeel lief, hoor!

 

Posted in: persoonlijk