Project 52, #17

Posted on zondag. 29 januari 2012

6


Het is geen geheim dat ik niet zo behendig ben op het gebied van make-up en dat soort zaken. Zo kocht ik gisteren een outfit waar ik zelf een beetje bang voor ben, ook al weet ik dat ik er echt wel leuk in uitzie. Met kerst heb ik voor het laatst iets op mn gezicht gesmeerd en daarvoor kan ik me niet eens herinneren of ik iets met mijn haar, gezicht of outfits heb gedaan.

Het #LCF is van de nagellak. Nou ja, tweederde van het #LCF, want ik heb een donkerroze en een lichtgroene nagellak in de kast liggen en die komen alleen zomers uit de kast, want dan zijn mijn teennagels veelvuldig te zien. Maar ik zag een ontzettend leuke ‘nailtutorial’ en dacht: ach, waarom niet ook eens proberen?

En het lukt! Nou ja, mijn linkerhand heeft nu leuke nagels. Recht heb ik nog niet aangedurft. Ik ben bepaald niet ambidextrous. Als TW een middagslaapje doet, ga ik het proberen. Desnoods schakel ik Baardmans in, die al aanbood me te helpen. Wie weet loop ik morgen met newspaper nail art in de rondte. Le Awesome.

