En? Hoe ging het?

Posted on zondag. 1 januari 2012

5


Wat had ik er tegenop gekeken. Ik voorzag allerhande drama’s en massahysterie, maar het viel allemaal mee. Oud en Nieuw was in Huize Baardmans ontzettend fijn. Baardmans had de boodschappen gedaan, we aten toastjes met lekkere spullies als avondeten. We hadden ieder één oliebol en ik maakte Nesquick met een shot Baileys (ja, ik drink heel af en toe, ik ben geen enge, griezelige glutenvrije, vegan, agave-siropende straight edger – winkwinknudgenudge, voeg hier uw pasgro emoticonnetje in), we keken ‘Sherlock’ en om half elf dacht ik: Ik ben moe, ik ga naar mn nest. En dat deed ik ook. Zonder schuldgevoel en zonder narigheid. Baardmans pakte zijn laptop en voegde zich bij me, lekker warm.

TW sliep heerlijk in zijn eigen bed (wat trouwens niet zo bijzonder is) en hoewel ik opschrok van het vuurwerk om 0:03, sliep hij rustig door ondanks de vuurwerkbommen. Ik zoende mijn meneer, belde mijn omaatje, smste de rest en legde mijn hoofd weer op het kussen.

En werd zo brak als wat wakker.

Echt.

Hoe kan dat nou weer?! Ben ik wellicht allergisch voor oliebollen?

Oh. En een heel gelukkig 2012 gewenst natuurlijk! Dat vooral!

