Muizels

Posted on woensdag. 9 november 2011

10


Dus we kwamen terug van vakantie en waren blij en vrolijk tot we ontdekte dat ons huis gekraakt was. Ongenode gasten hebben hun intrek genomen en ik ben zo gespannen dat springveren zich hebben aangemeld voor private tutoring.

Ziet u, ik kan een hoop hebben: spinnen, muggen, maar muizen? Nee. Daar raak ik compleet van in paniek.

Hoeveel het er zijn? Ik weet het niet. Ik weet dat ze er zijn omdat ik keuteltjes vind. Ik stofzuig nu iedere dag. Anders weet ik niet wat nieuw is, maar vooral omdat TW er anders doorheen kruipt.

Ik droom van ze. Ik denk ze overal te zien. Een dook er bovenop me in de wc. Plassen doe ik dus niet meer. Ik kom nergens zonder Baardmans.

Dus ik vertrek morgenavond naar W. Ik kan er niet meer tegen. In W heeft iedereen griep of waterpokken. Dat heb ik er wel voor over.

Overdreven reactie? Misschien. Maar naast wat ik al op mn bord heb, het tackelen van mn tandartsfobie en druk van buitenaf, is het net dat ene strootje.

Niet dat ik een kameel ben.

getagged:
Posted in: persoonlijk