Project52 #5

Posted on vrijdag. 28 oktober 2011

6


In het kader van Halloween maakte ik een zombiefeltie die ik Poempfel noemde.

Poempfel bestaat uit een pompoenenhoofd en een blauw lijf dat wat gehavend is en een hartje dat weer is teruggegeven. Ik maak felties altijd op dezelfde manier, met dezelfde materialen: vegan en wolvilt en borduurgaren.

Ik heb eerst een ontwerp gezocht op internet en daarna een ontwerp getekend en uitgeknipt. Dit ontwerp heb ik daarna op de verschillende kleuren vilt gelegd en hier knip ik dan vrolijk omheen. Meestal heb ik wel iets van vrolijkheid aanstaan, een lekker muziekje of iets op televisie waarbij je niet hoeft op te letten.

En je maakt natuurlijk foto’s terwijl je bezig bent. Like you do.

Poempfel in stukjes

Poempfel in stukjes

Hoofd en lijf klaar doch gescheiden

Hoofd en lijf klaar doch gescheiden

Poempfel

Poempfel

Poempfel is liefdevol geadopteerd door @Gadisa.

