Project52 #4

Posted on zondag. 23 oktober 2011

3


Even iets anders dan Okkuuppaaj Amsterdam (hoe het toch kan dat zo veel mensen na vier tot zes jaar vier uur Engels in de week nog steeds geen ‘okkJOEpaaj’ kunnen zeggen, is me ook een raadsel trouwens), waar alleen een student die ‘San’ heette en ons aller Fabiola het brachten. Daarom kocht ik vier boeken (waaronder @EstherDo’s ‘Berichten uit de zorg’ en “Mama kwijt” dat het voorleesboek voor de Voorleesdagen 2012 is), dronk ik TWEE forking latte’s en nog een kop thee ook bij Van Daele met Poelekie (die ook bepaald niet blijer werd van alle moedeloosheid en die had nog wel haar hardcore Levensvreugd meegebracht) en werd ik gelukkig met kleffe kusjes thuis verwelkomd door TW.

Maar toen was ik het nog niet kwijt. Vervelend. Het was ook veel: de gelatenheid van de Ektivists die er zelf eigenlijk ook niet meer in geloven en vinden dat ‘een hele week’ echt ontzettend lang is, de lage opkomst en volledig ontbreken van enig kritisch geluid Maar ik moest nog iets doen voor Project 52 en besloot na wat ideetjes om een papier-knutsel te maken en wel deze: http://crafts.kaboose.com/paper-skeleton.html , want dat gaf mooi mijn gevoel weer.

Ik volgde keurig alle instructies en er zit dus weinig effectieve creativiteit in, maar tjee: wat voel ik me een stuk beter!

En daar gaat het soms toch ook gewoon om.

Project 52 #4: papieren skelet (niet anatomisch correct)

Stap 1: surf naar de website eerder vermeld

Stap 2: volg alle instructies

Stap 3: triomfeer

(deze bijzonder grofkorrelige, sepia, Oezbekistaanse stijl werd mede mogelijk gemaakt door een iphone en een donkere kamer met maar een lichtje aan en een Kouw die te beroerd was om op te staan om meer licht aan te doen)

skeleton pieces

skelet in progress

plakkiedeplakplak

plakkiedeplakplak

Het krijgt vorm

Het krijgt vorm

Klaar!

Klaar!

