Drukke boel

Posted on donderdag. 8 september 2011

4


 

Zo voegde Baardmans zich bij vrienden H, H en J en bestormden ze de Volendammer kermis, sliep ik die nacht in het bed van mijn ouders met Stoer Ding naast me in datzelfde bed en TW in de enorme wieg er naast, ging ik weer naar de tandartskliniek: deze keer voor de angstcoach, deed ik zes wasjes en vouwde er reeds drie weg (ik heb me daar een hekel aan wasvouwen, dus dit was een hele overwinning), streek ik voor het eerst een bloes van mezelf, toog ik met @LogPoes naar Manuscripta (waar u via Zinederella (waar ik ook weer voor designde) meer van zult horen), leerde TW kruipen, kreeg Baardmans een enorm compliment van zijn nieuwe bazen, bouwde ik een complete mediatheekinstructie in SmartNote, kookte ik weinig (getuige mijn raar lange nagels!), wappte ik veel met @macelmo, paste ik er niet meer bij in de trein, keken we niks nieuws, hoorde ik eindelijk The Raconteurs (en dacht: fokjê) en dronk ik koffie verkeerd in plaats van thee en kwam zo de woensdagavond door.

Nu u weer.

Posted in: familie