Week 1 : de eerste plannen

Posted on dinsdag. 30 augustus 2011

6


Project Pleur Weg is in volle gang. De slaapkamer is al troepvrij. Heerlijk! Zelfs mijn kledingkast is ontdaan van kleding die lelijk is, te klein, te groot of versleten. Een enorme partij schoenen gaat naar de kringloop of naar mijn zusje. In mijn kast is nu plaats voor de naaimachine en wat knutselspul.

Ik heb de website voor Zinederella ontworpen, een overlegje gehad met @LogPoes en Baardmans is nu in zijn vrije tijd bezig de boel te bouwen. Ik hoop dat we voor 1 oktober live kunnen. Spannend!

Ook keek ik dit weekend de introductie van de Sew Everything Workshop. Ik ben blij dat ik het boek ook heb, want Rachel praat echt heel erg veel en er gebeurt vrij weinig. Voor sommige mensen vast een hele fijne manier om iets te leren, maar voor mij is het wat te langdradig. Proefondervindelijk leren is meer mijn stijl. Wat ik nu moet doen, is stof kopen: het eerste project is gepland voor september! Een kussensloop met Franse omslag. Ofzoiets. Ik zal een fotoverslag maken.

Ook heb ik me bezig gehouden met mijn haar en bril. Het moet anders. Helemaal anders. Ik heb voor beiden ideeën, maar wacht even tot ik van de verzekering een andere bril mag kiezen. Ja, zo Hollands ben ik blijkbaar.

Een vrij goede eerste week die feitelijk nog niet eens afgelopen is! Vandaag staat de badkamer op het menu: wegpleuren, opruimen, schoonmaken. Als TW het toelaat, want die is er natuurlijk ook nog en moet peuzelen, spelen, slapen, knuffelen en flesjes drinken.

Het regent hier steeds als ik kans zie weg te gaan om boodschappen te doen. Voor ons is het dus een pyjama-beschuit-appel-banaan-vanavond-bestellen-dag. Och… wat hebben we het zwaar.

