Huh?! Bejjenieweg?

Posted on vrijdag. 19 augustus 2011

6


Dus we zouden gisteren naar Lowlands vertrekken. Ik had helemaal geen zin. Ik wilde echt niet meer.
Na comments van Maz, R en Meta61 en de anderen analyseerde ik de reden waarom.

Ik hou niet van koud en nat. Ik hou niet van op de camping staan met 35.000 andere tenten. Ik hou niet van in de rij staan voor plassen, tandenpoetsen en wassuhwassuh.
En al helemaal niet van de tent opzetten in de regen.

De oplossing is makkelijk.

’s Avonds/’s nachts gewoon naar huis rijden of ergens halverwege thuis en Biddinghuizen in een motel crashen.

Dat betekent een overwegend alcoholvrij festival voor Baardmans. Voor mij ook, maar ik ben altijd alcoholvrij. Maar ook: slapen in je eigen bed in je stille huis. Elke dag lekker douchen zonder drama (slippers aan, rare toeren om tussen je tenen te drogen enzovoorts zijn dan compleet optioneel).

De tent en alle spullen liggen nog in de auto.
Maar ik denk dat ze daar blijven.

(note: ik hou erg van kamperen onder normale omstandigheden, dit is niet alleen maar een luxe-paardjes-beslissing, meer een zelfbeschermende)

Posted in: Uncategorized