Overmorgen!

Posted on dinsdag. 16 augustus 2011

3


Overmorgen om deze tijd zit ik met een blikje cider en ribbelchips voor de tent me voor te bereiden op mijn laatste Lowlands.

Ik zal vrijdag, zaterdag en zondag gaan kijken en luisteren naar Anna Calvi, Lemmy, zer00s, Junip en nog veel meer.

Ik ga veel te dure hamburgers en pasta eten en cocktails drinken. Om dat te compenseren ga ik doneren bij de Oxfam-stand/tent/douche.

Ik ga op de dijk bij de Alpha liggen met mn hoofd op Baardmans’ schoot.

Ik laat me verrassen door fantastische muziek die ik nog niet kende en ga dansen tijdens de Lowlands rave.

Ik ga laat opblijven en laat opstaan. Om drie uur ’s nachts thee drinken en daarna struikelend over mijn zere voeten naar de tent zoeken.

Ik ga me ongegeneerd aan Baardmans kleven, zijn eten delen en samen in een slaapzak kruipen.

Van donderdag tot en met zondag ben ik alleen maar Kouw. Baardmans’ vriendin en heel erg alleen mezelf.

TW gaat bij Stoer Ding en LacheBekkie logeren. Die gaat het ook fantastisch hebben.

Echt.

Ik ga echt nauwelijks aan hem denken.

Maar ik hou mezelf wel vaker voor de gek.

Posted in: Uncategorized