Stalking, kouw-stylie

Posted on zaterdag. 6 augustus 2011

6


“Zin om zaterdag te gaan winkelen?”

“Zou u het leuk vinden als we de baby kwamen laten zien?”

“Hebben jullie zin om vrijdag iets te doen?”

Zo bel, sms en twitter ik in de hoop dat mensen me willen zien. Ik kan ook wel wachten tot iemand mij aantikt, maar dan ben ik wel grijs en gerimpeld voor ik iemand in de ogen kijk. Dus ga ik voor de pro-actieve aanpak. Zielig in een hoekje zitten maakt me heus niet leuker.

Toch denk ik wel eens: zitten die mensen wel op mij te wachten? Als dat niet zo was, zouden ze me afwijzen, direct of met een smoes. Als het wel zo is, als ze me wel graag zien, waarom bellen-smsen-DMen ze mij dan niet?

Ik moet daar helemaal niet over nadenken. Gewoon blijven doen wat ik doe. Ik ben best leuk, suuuuumpaaaaatiesj en draai zo een leuke maaltijd in elkaar. Dus. Iemand zin om iets leuks te gaan doen?

getagged:
Posted in: Uncategorized