De angst onder ogen

Posted on maandag. 1 augustus 2011

4


Een derde blog over je angsten. Het is veel. Maar het houdt me zo bezig dat ik even niks anders meer weet. Over je baby schrijven (u weet dat hij zitten kan, drie tandjes heeft en uit een tuitbeker drinkt?) is ook niet voor iedereen leuk.

Maar morgen is het dan zo ver. De eerste afspraak. De mondhygiënist gaat mijn gebit schoonmaken. 35 minuten lang. Dat is de eerste afspraak. Nog voor therapieën, consulten of een gesprek.

Ik ben bang.

Ze gaat (ik denk een mevrouw, want de voornaam komt veel voor bij Marokkaanse vrouwen/meisjes) polijsten. Of met haakjes in de weer. Een bloedbad gaat het worden. De geluiden zullen eng zijn en het zal pijn doen.

Mijn geweldige vriendin E. zal me halen en brengen en voor TW zorgen. Ik had al bijna een keelpijn geveinsd. Vriendin E. is zo leuk namelijk, ik zou veel liever met kindertjes en geshopte waar op een terras gaan zitten.

Ik heb geen trènkwillaajzur gekocht. Met mijn volle verstand moet ik dit doen. Makkelijk is het niet. U zendt wat goede vibes?

Posted in: Uncategorized