plannen der vakantie

Posted on vrijdag. 8 juli 2011

10


Gisteren begon mijn vakantie. Drie weken lang hoef ik niet te werken. Lekker. Ik ben er een beetje aan toe, getuige ook de framboos die ik meetors op mijn onderlip. Linksonder. Erg charmant is het niet. Een teken van een beetje te veel gegeven, dat wel.

Wat gaat er de komende drie weken gebeuren?

Nou, Baardmans gaat maandag zijn eerste dag bij NoProtocol beleven, ik ga het huis redden van de chaos waaraan we bijkans ten onder gaan en TW gaat vast ontzettend veel leren en dingen doen die hij nog niet eerder heeft gedaan.

Daarnaast moet ik wat felties maken (oh wat een straf!), wil ik een boek lezen (dat ik daar vijf van in een week deed ‘vroeger’!) en ga ik experimenteren met wat het perfecte ‘back to work’ snackje moet zijn om uit te delen de eerste dag dat we weer met z’n allen aan het werk gaan.

Klinkt best lekker toch? Voeg daar wat prettig weer aan toe en wat fijne expedities en je mist het helemaal niet dat je niet in Zuid-Engeland door het landschap rijdt met een stoomtrein. Echt niet.

Maar wel een beetje.

Posted in: familie, persoonlijk, werk