Blokkade

Posted on woensdag. 1 juni 2011

18


Als je besluit er op maandag, woensdag en vrijdag een blog uit te gaan gooien, loop je onherroepelijk tegen blokkades aan.
Ineens wil het schrijven niet meer zo lekker. Wat je op scherm krijgt, is van treurige kwaliteit, het onderwerp bepaald niet boeiend en je vraagt je af waarom je de moeite nog neemt: er zijn immers zoveel blogs die van sprankeligheid van je monitor of smartphone spatten.

Heb ik dan niets om te schrijven? Natuurlijk wel. Ontzettend veel zelfs, want zoals altijd wanneer het universum me een beetje tegen zit, heb ik inspiratie *gniffelt* genoeg.

Ik zou kunnen schrijven over dat ik zieker blijk te zijn dan ik dacht. Over vriendinnen die met medisch-sociale problematiek worstelen. Over dat Baardmans’ contract niet wordt verlengd.
Dat TW nog steeds niet omrolt.

Maar dat ga ik niet doen. Te dichtbij. Te persoonlijk. Te deprimerend.

Want ik ben eigenlijk best wel een positief iemand. Ik doe mijn best de Levensvreugd te brengen waar hij nodig is.

Vrijdag mag u dus een blog verwachten over mijn epische en nimmer aflatende liefde voor Janis Joplin (’s muziek). Over mijn vreemde tendens naar concerten te gaan van artiesten om geen andere reden dan: ‘Het kan wel eens de laatste keer zijn dat ik ze/hem/haar zie voor ze kassie 6 gaan of zichzelf opheffen!’. Of over hoe je een geweldige maaltijd van pizza margherita en kaneeltoast maakt.

Houdt u het tot dan even vol? Ik hoop u vrijdag weer te zien.

getagged: ,
Posted in: Uncategorized