reuse, reduce, recycle

Posted on donderdag. 12 mei 2011

0


Sinds een week ben ik bezig met het verminderen van onze troep. Weggooien wat we niet meer gebruiken, de dingen die we wel gebruiken een vaste plek geven en de weinige kasten die we hebben, krijgen een herindeling.

Hierdoor heb ik nu een heel grote stapel handdoeken die eigenlijk wegmoeten. Een stuk of vijftien handdoeken die ik heb verzameld sinds ik ‘het huis uit ben’. Sommige zijn nog van mijn ouders geweest, volgens mij is er zelfs een bij die van mijn oma is geweest en er is een die mijn ouders hebben gejat van het hotel waar ze verbleven tijdens hun huwelijksreis in Israël.

Nou zou er een oplossing moeten zijn voor afgedankte kleding en gebruiksvoorwerpen. Je kunt ze echt niet meer meegeven aan de kringloopwinkel en bij het Leger des Heils en de Zak van Max zitten ze ook niet echt te wachten op compleet afgedragen kleren.

Nou dacht ik zo: ik maak deel uit van het #LCF. Die handdoeken… zouden dat geen ontzettend leuke mini-vegan-eko-plushies kunnen worden?

Plan.

Any takers?

(oh en als je nog iets nodig hebt: kleine bordjes, wat bestek of glazen en bekers: gratis af te halen!)
Posted in: Uncategorized